Іменники – прикметники – дієслова
Площа:
мала
Кількість:
2-20 дітей
Для чого:
такі вправи стимулюють розвиток мовної креативності, зменшують страх громадських виступів, зміцнюють впевненість у собі. Тренування вміння ясно висловлювати свої думки, переконливо викладати свою точку зору. Розвиток якостей, необхідні педагогу, оратору, лідеру, громадській людині.
Правила гри:
техніка виконується у парах. Кожному з учасників пропонується за одну хвилину назвати якнайбільше іменників (партнер ставить за кожне вимовлений іменник – паличку у себе в записах). Порахувати. Важливо уникати іменників однієї лексико-семантичної групи (наприклад: лише імена, лише міста, лише тварини тощо).
Далі потрібно за одну хвилину, назвати якнайбільше спочатку прикметників, потім – дієслів.
Іменники є показником уміння людини мислити базовими категоріями та висловлювати свої думки; прикметники — вміння виявляти емоції та почуття; дієслова — діяти, переконувати, мотивувати інших людей до дій та досягнення позитивних результатів.
Інвентар: папір (А4), ручки, секундомір
Рекомендації до гри:
якщо виконувати цю практику сім днів поспіль один раз на день, рівень підніметься до норми і триватиме пів року. Норма, запропонована в даній техніці, спирається на дослідження однієї тисячі двохсот осіб, проведене у творчій лабораторії «Східноукраїнська асоціація арт-терапії».
Норма (на хвилину):
- 52 іменників;
- 48 прикметників;
- 42 дієслова.