top of page

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ № 13 ГО «Рух Олександра Педана «Джуніорс»

«


ЗАПРОШУЄ ВАС ПОДАТИ ЗАЯВКУ НА Участь у тендері (відкриті торги) на закупівлю послуги «Асистент керівника проєкту» Кінцевий термін подачі заявок: 14 лютого 2024 року, 10:00 (за київським часом) 1. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ДЛЯ АСИТЕНТА КЕРІВНИКА ПРОЄКТУ

Вимоги:

● обов’язкова реєстрація учасника фізичною особою-підприємцем 3 групи, без ПДВ.

● наявність відповідних КВЕДів

● досвід роботи відповідного напрямку

● Термін дії пропозиції повинен складати не менше 30 днів

Технічні вимоги:

• надання допомоги координатору проєкту в управлінні командою та активностями в рамках проекту;

• здійснення комунікації із закладами освіти та тренерами проекту;

• збір та контроль отримання від тренерів проєкту фото-звітів, форм реєстрацій, згод від батьків тощо;

• здійснення моніторингу та оцінки досягнення цілей проекту;

• організація проміжних та фінальних звітів за проектом.

Фінансові умови

Відповідно до відпрацьованого часу керівника проєкту буде виплачуватись винагорода у визначені терміни. Графік оплати буде узгоджений з Громадською організацією. Податки, збори або виплати Уряду України мають бути сплачені керівником проєкту самостійно відповідно до отриманої суми. Всі виплати керівнику проєкту здійснюються виключно на підставі оригіналів Договору та актів виконаних робіт, поданих не пізніше, ніж за 3 робочих дні до дати здійснення оплати.

2. ПРОПОЗИЦІЇ

Постачальники повинні надати свої Заявки в закритому конверті з маркуванням Тендер 13.

Заявки складаються з:

1) Заповненої тендерної форми (див. сторінку 1 цього Тендеру) – ДОДАТОК А.

2) Технічної та цінової пропозиції в одному запечатаному конверті – ДОДАТОК Б.

Крім цього, зауважте, що:

а) Усі ціни вказуються в гривнях.

б) Цей Тендер надається у запечатаному конверті и Ви повинні дотримуватись інструкцій, викладених у Тендері;

в) Важливо, щоб Ви прочитали усі положення Тендеру, зрозуміли його вимоги та подали заявку відповідно до цих вимог. Сюди відноситься подання усіх необхідних документів та заповнення усіх текстових полів заявки. Зауважте, що ненадання необхідних документів або незаповнення текстових полів може призвести до дискваліфікації Вашої заявки.

г) Будь-які запити про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на e-mail : info@juniorz.ua.

д) Заявки повинні надсилатись на адресу:

01042, Україна, місто Київ, вулиця Маккейна Джона, будинок 39, квартира 28 або відділення Нової пошти № 31, Павлічук Марія Сергіївна, +380505796377, ГО «Рух Олександра Педана «Джуніорс».

Заявки, подані інакше (електронною поштою, факсом, у відкритому конверті) або без заповненої форми (с. 1) вважатимуться НЕДІЙСНИМИ.

Зауважте, що належним чином запечатана Заявка повинна надійти на адресу, зазначену в пункті Д не пізніше 10:00 14 лютого 2024 року. Конверти із заявками будуть відкриватись о 10:30 того ж дня.

ЗАЯВКИ, ЩО НАДХОДЯТЬ ПІЗНІШЕ, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ

3. ІНСТРУКЦІЇ для ЗАЯВНИКІВ

1) Маркування та подання заявок

Повні заявки повинні надаватись англійською, українською мовами в одному екземплярі на паперовому носієві ,належним чином підписані та з промарковані,й повинні бути отримані не пізніше

10:00 14 лютого 2024 року.

СКРІПЛЕНІ ПЕЧАТКОЮ ЗАЯВКИ повинні бути вкладені у Конверт для заявок і ретельно запечатані; поряд з НОМЕРОМ ЗАЯВКИ (13) на конверті має бути проставлене чітке МАРКУВАННЯ. Кореспонденція повинна надійти до офісу ГО НЕ ПІЗНІШЕ вищезазначеної КІНЦЕВОЇ ДАТИ ТА ЧАСУ ОТРИМАННЯ ЗАЯВКИ, яку також вказано на лицевій стороні Запрошення до участі у тендері. Запечатані пропозиції необхідно надіслати на адресу 01042, Україна, місто Київ, вулиця Маккейна Джона, будинок 39, квартира 28 або відділення Нової пошти № 31, Павлічук Марія Сергіївна, +380505796377, ГО «Рух Олександра Педана «Джуніорс».

2) Заявки, отримані пізніше чи оформлені неналежним чином, вважатимуться НЕДІЙСНИМИ.

3) У запечатаному конверті з назвою 13 Постачальник повинен подати ТЕНДЕРНУ ФОРМУ / ДОДАТОК А/ В ОДНОМУ ЕКЗЕМПЛЯРІ НА ПАПЕРОВОМУ НОСІЄВІ, яка містить повний набір необхідних документів, перерахованих нижче, та НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ ПІДПИСАНУ, ЦІНОВУ ПРОПОЗИЦІЮ /ДОДАТОК Б/ В ОДНОМУ ЕКЗЕМПЛЯРІ НА ПАПЕРОВОМУ НОСІЄВІ. ВАЖЛИВО: Цінова пропозиція ПОВИННА подаватись відповідно до Зразка бюджету, наведеному в Додатку.

4) Заявки

повинні бути підписані/проштамповані належним чином уповноваженим представником компанії, що пропонує свої послуги.

5) Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Запрошенням до участі у тендері, або у випадку яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.

4. ВИМОГИ ТА ВМІСТ ЗАЯВКИ

1) Перелік документів, які Заявники повинні надати як частину їхньої Заявки:

Нижче наведено критерії УСПІШНОГО/НЕУСПІШНОГО ПРОХОДЖЕННЯ. Якщо Заявник не надасть будь-який з нижчезазначених документів, його заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки:

• Належним чином підписані ДОДАТОК А, ДОДАТОК Б;

• Свідоцтво про реєстрацію / витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

• Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ;

• Свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку (при наявності);

• Банківські реквізити – Довідка з банку.

• Дійсна ліцензія на здійснення відповідного виду робіт (якщо застосовно);

• Фінансова звітність за останні два роки діяльності компанії.

• Принаймні один документально підтверджений попередній досвід співпраці .

• Рекомендаційний лист, наданий протягом 2023 року.

У разі ненадання вищезазначених Обов’язкових документів заявка може вважатися НЕДІЙСНОЮ.

2) У комерційній частині необхідно дотриматись таких критеріїв:

• Валюта: гривня

• Зразок Цінової пропозиції: Постачальники повинні використовувати Зразок Цінової пропозиції у підготовці своїх Цінових пропозицій (див. сторінку 2 цього Тендеру).

3) ГО зберігає за собою право на те, щоб:

• зв’язатися з будь-якою компанією чи особою, вказаною Постачальником у якості тих, хто надали рекомендацію;

• запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників);

• прийняти будь-яку Заявку повністю або частково;

• вступити у переговори з обраним Постачальником;

• доручити реалізацію контрактів більш ніж одному Постачальнику в цілях здійснення часткової закупівлі.

5. ПРОЦЕС ТА МЕТОД ОЦІНКИ ЗАЯВОК

Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який вніс технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати Заявку, було надано, запропоновані послуги відповідають технічному завданню.

6. ЧИННІСТЬ ЗАЯВОК

Заявки повинні зберігати свою чинність не менше 30 днів після їх відкриття, якщо інше не передбачено Спеціальними умовами та положеннями. Постачальники повинні вказати період чинності своїх заявок, оскільки ГО може доручити виконання контрактів за заявкою, яка найкраще відповідає вимогам Тендеру, якщо на момент надходження запитів про надання товарів/послуг заявка є чинною. ГО може звернутися до Заявників з проханням про подовження періоду чинності заявок.

7. ДОРУЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТРАКТУ

1) Реалізацію контракту(-ів) буде доручено Постачальнику, який вніс технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною, чиї послуги є прийнятними з комерційної та технічної точки зору та чия заявка відповідає усім Інструкціям, Умовам та положенням, наведеним у Тендері, за умови, що заявка є розсудливою і відповідає інтересам НУО.

2) ГО залишає за собою право досягнути декілька домовленостей щодо будь-яких товарів/послуг, якщо, на думку ГО, Постачальник, який найкраще відповідає вимогам Тендеру, не може повністю задовольнити потреби у товарах/послугах, або якщо ГО вважатиме, що це найбільше відповідає її інтересам. Будь-яка домовленість згідно з цією умовою буде оформлюватись на основі найкращої, другої найкращої, третьої найкращої і т.д. заявки, яка задовольняє усі вимоги, перераховані у Тендері.

3) ГО здійснює платіж після отримання наданих товарів/послуг.

11 переглядів0 коментарів

Kommentare


bottom of page